glowna co to jest kontakt
Partnerzy > ClientService

ClientService

Firma powstała z myślą o dostarczeniu przedsiębiorstwom wszechstronnych usług, usprawniających jakość obsługi Klienta. W zakresie tychże usług zawiera się doradztwo w temacie wdrożenia kompleksowej strategii obsługi Klienta, szkolenia personelu w kwestii umiejętności miękkich podnoszących poziom obsługi Klienta oraz wdrożenia narzędzi informatycznych koniecznych dla realizacji założonych procesów.

Badania Jakości Obsługi Klienta

     Badania realizowane przez ClientService: wykorzystują e-mail i telefon, mystery shopper w sieci sprzedaży, odbywają się cyklicznie (monitoring wdrażania zmian), polegają też na projektowaniu zmian w procesach obsługi Klienta i określają potrzeby szkoleniowe na podstawie wyników badań. Badania polecane są dla firm o dużych rozproszonych sieciach sprzedaży. Korzyści płynące z przeprowadzenia badań to głównie identyfikacja elementów wymagających poprawy, zyskanie nowych metod i narzędzi komunikacji oraz wskazanie preferencji Klientów.

Doradztwo - Strategia Obsługi Klienta

     ClientService oferuje opracowanie założeń Obsługi Klienta, przynoszących podwyższenie jakości tejże Obsługi, wzrost sprzedaży i zysk lojalności Klientów. Cel założony w strategii osiągany jest poprzez zaprojektowanie odpowiednich procesów i wykorzystanie w nich nowoczesnych narzędzi optymalizacji kosztów i efektów. Doradztwo w tym zakresie niezbędne jest dla firm, które w minionym czasie 2-3 lat nie skupiały uwagi na tej sferze działalności biznesowej.

Narzędzia wspierające Obsługę Klienta

     Dobór odpowiednich narzędzi biznesowych jest gwarancją sukcesu zarządzania i osiągnięcia zamierzonych celów. Ich określenie i zastosowanie znacznie ułatwia pracę, minimalizuje ryzyko błędów i daje nowe możliwości optymalizacji procesów Obsługi Klienta. Contact Center, e-mail marketing, media społecznościowe, bazy danych, CRM to niektóre ze skutecznych narzędzi, jakie przydadzą się firmom poszukujących nowych Klientów, firmom chcącym usprawnić możliwość komunikacji z nimi oraz pragnącym poprawić swój wizerunek na zewnątrz.

Szkolenia i wdrożenia

     Wdrożenia mogą obejmować wybrane narzędzia IT lub rozwiązania internetowe, tj. aplikacje do zarządzania bazami danych, aplikacje typu contact center do zarządzania obsługą telefoniczną, systemy e-mailingowe, zbieranie danych potencjalnych Klientów w Internecie, aplikacje i monitoring social media. Szkolenia natomiast obejmują m.in. następujące zagadnienia: wdrożenie wewnętrznego call center, organizację sprzedaży i Obsługi Klienta z wykorzystaniem contact center, konsultacje dla doradców i konsultantów oferujących zaawansowane rozwiązania technologiczne, organizacyjne i projekty doradcze. ClientService organizuje również szkolenia zamknięte poświęcone m.in. profesjonalnym prezentacjom biznesowym, sprzedaży i Obsłudze Klienta wykorzystującej kanały direct: call center, Internet, social media, systemy integrujące BOK z terenową siecią sprzedaży.


Beata Nawrat, ekspertka ClientService o wieloletnim doświadczeniu w zakresie call center, direct marketing, sales support i szkoleń. W swej karierze zawodowej piastowała m.in. stanowisko Prezesa Zarządu Call Connect Sp.z o.o., zajmowała się też business development, sprzedażą i marketingiem w Databroker S.A., pracowała jako Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży Arteria S.A. Posiada wiedzę i praktykę doradczo-wdrożeniową w zakresie usług wspierających sprzedaż (Direct Point Sp. z o.o.). Biegła w analizie rynków dla usług firmy, w opracowaniu nowoczesnych modeli biznesowych oraz strategii budowania i utrzymania dobrych relacji partnerów biznesowych z Klientami. Absolwentka MBA w Akademii im. Leona Koźmińskiego.