MasterPlan
Doradztwo i szkolenia
MasterPlan jest firmą doradczo-szkoleniową w zakresie relacji z klientami. Od 1995 roku dodatkowo specjalizuje się w doradztwie dla call centers i szkoleniach w zakresie posługiwania się telefonem w sprzedaży i obsłudze klienta.
Doradztwo
MasterPlan rozpoczał działalność od tworzenia centrów telemarketingu "pod klucz" w formie własnego call center w 1995 roku, a dla zewnętrznych Zleceniodawców już w lecie 1996. Od tej pory przy pomocy MasterPlan powstawały kolejne centra, zarówno pracujące na potrzeby firm macierzystych, jak i na zlecenie. Projekty dla firm zagranicznych koncentrują się na pomocy przy wchodzeniu na polski rynek (znajdowanie partnerów, zakup polskich call centers).
Audyty
MasterPlan jest źródłem know-how dla centrów już istniejących, chcących usprawnić swoje działania. Wykonuje audyty funkcjonowania całych call centers, a także wybranych procesów. Consulting strategiczny może dotyczyć zarówno przygotowania planów rozwojowych, jak i na przykład: sposobów uzyskania większej konkurencyjności na rynku usługowych call centers.
Rekrutacje grupowe
MasterPlan od 15 lat doskonali autorską metodę rekrutacji grupowych, szczególnie użytecznych wtedy, gdy niezbędne jest zatrudnienie w określonym terminie grupy kilkunastu lub kilkudziesięciu nowych pracowników call center.
Rekrutacja specjalistów
MasterPlan prowadzi również rekrutacje indywidualne specjalistów i managerów.
Szkolenia dla managerów call centers i help desks
MasterPlan prowadzi szkolenia otwarte dla zaawansowanych, czyli Call Center Masters i Call Center Professionals oraz spotkania poświęcone technologiom używanym w call centers/help desks, czyli Call Center Decisons. Firma realizuje także Call Center Masters i Call Center Professionals w wariancie 1:1, czyli "bez świadków", a więc dla dla kadry kierowniczej jednej tylko firmy. Call Center Professionals (otwarte) to praktycznie zorientowane spotkania dla średniej i wyższej kadry zarządzającej call centers. Łączą walory szkoleń warsztatowych, coachingu, analizy przypadków (problemów, case’ów) i mentoringu. Pierwsze Call Center Professionals odbyły się w listopadzie 2009.
Dr Marian J. Kostecki, Dyrektor Generalny MasterPlan. Doktor socjologii. Przez 10 lat pracował w Polskiej Akademii Nauk jako badacz organizacji, a przez kolejne 10 lat wykładał na amerykańskich uniwersytetach (m.in. w SUNY-Albany, University of Virginia, Oregon State University, Stanford University). Od lutego 2005, prezes Stowarzyszenia Managerów Call Center. Jest autorem Poradnika Telemarketera, Telefonicznej rozmowy handlowej oraz Efektywności i skuteczności w Call Center.
