glowna co to jest kontakt
Partnerzy > otherWise

otherWise

„Work smart, not hard” to hasło przewodnie firmy doradców, którzy szukają optymalnych rozwiązań dla Klientów w zakresie Call Center, prowadzenia projektów teleinformatycznych i biznesu. Oferują swa wiedzę i umiejętności, by wspólnie z Klientem zaprojektować jego sukces. Identyfikacja obszarów wymagających uwagi, opracowanie najskuteczniejszego rozwiązania oraz wdrożenie go przy pomocy odpowiednich narzędzi, to wszystko składa się na ten sukces, a OtherWise wie, jak to zrobić.

Doradztwo

     Główną ideą firmy jest doradztwo w zakresie prowadzenia przedsiębiorstwa - rozwoju biznesu i outsourcingu. Trzy główne sfery, którym poświęca szczególną uwagę to: wypracowanie metod prowadzenia skutecznego call/contact center, prawidłowe prowadzenie projektów teleinformatycznych i eliminowanie przeszkód w kierowaniu biznesem na drodze do sukcesu.

Call Center

     OtherWise nie lekceważy znaczenia działów call center. To one stają się najważniejszym kanałem kontaktu między Klientami a organizacją. Zespoły cc tworzone przez różnych ludzi, o odmiennych charakterach i pasjach, muszą stanowić jednolity i sprawny twór, który stanie się wizytówką firmy. OtherWise identyfikuje słabe strony call center, by wypracować indywidualne rozwiązanie i wprowadzić je w praktyce do działania swego Klienta. Należy odnaleźć takie cechy, które pozwolą na łatwą współpracę w Zespole i wykształcić takie zachowania, dzięki którym firmowe call center zakończy każde przeprowadzone zadanie oczekiwanym sukcesem.

Projekty teleinformatyczne

     Istotnym działaniem w przedsięwzięciach teleinformatycznych jest określenie odpowiedniej drogi postępowania, podział na etapy i dobór narzędzi realizacji. OtheWise posiada szeroką wiedzę i doświadczenie z zakresu realizacji projektów wdrożeniowych w obszarach informatyczki i telekomunikacji, a oferowane przez firmę metody dają gwarancję rzetelnie przeprowadzonego projektu teleinformatycznego.

Szkolenia i seminaria

     Lata nauki i doświadczeń zebrane w działy tematyczne, stanowiące zbiór zagadnień, wg których prowadzone są spotkania edukacyjne. Możliwe jest również dostosowanie programu szkoleniowego do specyficznych potrzeb odbiorców.

Rozwiązywanie problemów

     Celem OtherWise jest pomoc –w identyfikacji problemów Klienta, w opracowaniu rozwiązania i we wprowadzeniu go w życie. Osiągnięty przy tym sukces Klienta jest zarazem sukcesem OtheWise. Jak rozwijać biznes, by w przyszłości uniknąć napotkanych wcześniej błędów? Na to pytanie OtherWise dostarcza odpowiedź.


Michał Sawicki , absolwent Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej ze specjalizacją Zarządzanie i Systemy Informatyczne. Jego zadaniem jest ulepszanie procesów biznesowych i wykorzystanie systemów informatycznych w przedsiębiorstwach. Dba o to, by Klienci podnosili efektywność swego biznesu przy pomocy właściwych narzędzi, realizując odpowiednie procesy. To również doradca biznesowy, specjalizujący się w organizacji call center. Od 2009 roku Dyrektor Zarządzający firmą doradczą otherWise, odpowiedzialny m.in. za obszar CRM, contact center oraz Sprzedaż i Obsługę Klienta.