glowna co to jest kontakt

SZKOLENIA

Zapraszamy na nasze 1 i 2 dniowe szkolenia, które organizujemy w nowoczesnym ośrodku szkoleniowym Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego. Środki techniczne, materiały szkoleniowe, rzeczowe informacje i przede wszystkim ćwiczenia praktyczne.

Firmowe Call Center krok po kroku

Chcesz dowiedzieć się, jak zidentyfikować i skorzystać ze wszystkich możliwości firmowego Call Center? Chcesz sprawnie wprowadzić skuteczne rozwiązanie? Nie czekaj! Zgłoś się już dziś! Zapoznaj się z ofertą i wypełnij prosty formularz. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie, podamy dostępne terminy i dostarczymy informacje, które pozwolą Ci przygotować się do szkolenia. przeczytaj więcej...

Firmowe Call Center rozwoj biznesu

Szkolenie identyfikuje zalety posiadania działu Call Center, odkrywa szanse rozwoju firmy i przeprowadza uczestników przez wszystkie etapy rozwijania efektywnego Call Center. Wiedza ze szkolenia pomoże w świadomym rozwijaniu możliwości firmowego Call Center, nadania mu odpowiedniego kierunku i formy. przeczytaj więcej...

Obsługa aparatów IP i zasady komunikacji

Szkolenie, które na zawsze zmieni obraz telefonii w Twojej firmie! To nie tylko trening intuicyjnego i biegłego posługiwania się aparatami IP, ale również nowoczesne i przyjazne klientowi komunikowanie się. przeczytaj więcej...

Dobre praktyki w Call Center

Szkolenie prowadzone przez uznany międzynarodowy autorytet w dziedzinie organizacji i zarządzania Call Center to gwarancja skuteczności oraz najpewniejsze źródło wiedzy o telemarketingu i funkcjonowaniu centrów telefonicznego kontaktu z klientem. przeczytaj więcej...

Miary jakości w Call Center

Celem szkolenia jest nabycie takich umiejętności, które pozwolą na wypracowanie modelu systemu miar usprawniającego organizację pracy personelu Call Center, a zarazem podnoszącego wyniki sprzedaży i obsługi, przy ograniczeniu kosztów związanych z prowadzeniem działu CC. Temat Miar jakości w Call Center na szkoleniu jest szczegółowo omawiany, od podstaw poprzez różne scenariusze działania w przypadku sytuacji alarmowych. Dyskusja i ćwiczenia pozwolą Uczestnikom weryfikację nabytej wiedzy w praktyce, we własnym środowisku Call Center. przeczytaj więcej...

Model matematyczny Call Center

Celem szkolenia jest przekazanie kompleksowej wiedzy z tego zakresu, co pozwoli uczestnikom szkolenia na łatwą identyfikację pozytywnych i negatywnych zjawisk w ich działach Call Center, samodzielne podjęcie właściwych decyzji strategicznych i operacyjnych oraz stworzenie skutecznego dedykowanego modelu matematycznego Call Center w MS Excel. Uczestnik szkolenia zyska umiejętność analizy złożonych problemów własnego Call Center, trafność ich interpretacji i łatwość ich eliminacji. przeczytaj więcej...

IP PBX / Asterisk Szybki Start

Wykorzystaj potencjał ukryty w opcjach konfiguracyjnych IP PBX. Stwórz samodzielnie nowy system zapowiedzi! Dostosuj obieg nieodebranych połączeń do nowej struktury firmy! Aktywuj samodzielnie dodatkowe aparaty IP i skrzynki poczty głosowej! przeczytaj więcej...

IP PBX / Asterisk Wdrożenia i Administracja

Intensywne trzydniowe szkolenie "IP PBX / Asterisk Wdrożenia i Administracja". Wiedza oparta o doświadczenia zespołu realizującego zaawansowane platformy operatorskie VoIP jak i biznesowe IP PBX i systemy Call Center. Instalacja serwerów, samodzielne programowanie nowych funkcji i komercyjnych usług głosowych. Możliwość praktycznego poznania w jednym miejscu wszystkich spotykanych rodzajów łączy i odpowiadającym im interfejsów po stronie IP PBX. przeczytaj więcej...