Chcesz dowiedzieć się, jak zidentyfikować i skorzystać ze wszystkich możliwości firmowego Call Center? Chcesz sprawnie wprowadzić skuteczne rozwiązanie? Nie czekaj! Zgłoś się już dziś! Zapoznaj się z ofertą i wypełnij prosty formularz. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie, podamy dostępne terminy i dostarczymy informacje, które pozwolą Ci przygotować się do szkolenia.
Zalety utworzenia Call Center
Jakie korzyści niesie firmowe Call Center? Jak prawidłowo zbudować Zespół cc? Jak opracować plan działania?

Szkolenie pokazuje, jak rozwinąć sprawne Call Center, zidentyfikować wszystkie jego możliwości i prawidłowo wykorzystać. Szczegółowo odkrywa proces budowy skutecznego zespołu generującego sprzedaż i zyski.
Kto powinien wziąć udział w szkoleniu: - przedstawiciele firm, które rozważają uruchomienie wewnętrznego Call Center
- pracownicy firm, które potrzebują wszelkich wiadomości związanych z wdrożeniem Call Center
- firmy prowadzące obsługę telefoniczną i e-mail’ową, która nie ma kształtu profesjonalnego Call Center oraz potrzebujące zmian
- osoby zajmujące się marketingiem, sprzedażą, obsługą klienta
- kadra zarządzająca i właściciele mniejszych firm
Nauczysz się: - budować i wdrożyć Call Center we własnej firmie
- usprawnić już istniejące Call Center
- pozyskiwać, budować i wykorzystywać w sprzedaży bazy danych
- projektować i realizować efektywne kampanie sprzedażowe
- podnieść jakość komunikacji z klientami w firmie
- nowych sposobów generowania nowej sprzedaży
Podczas zajęć otrzymasz: - drukowane materiały szkoleniowe
- kupon rabatowy na kolejne szkolenia w TELEAKADEMII
- imienny certyfikat TELEAKADEMII
MASZ PYTANIA? - KLIKNIJ: NATYCHMIAST ODDZWANIAMY Najbliższy termin: Gdynia, sierpień 2013
Zgłoszenia: do 1 sierpnia 2013
Cena: 950 zł netto/osobę (1168,50 zł brutto)
ZGŁOSZENIE Szkolenia TELEAKADEMII odbywają się w nowoczesnym ośrodku szkoleniowym Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Gdyni. Nasze szkolenia to doskonałe środki techniczne, materiały edukacyjne, rzeczowe informacje i przede wszystkim ćwiczenia praktyczne.
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje osobiste materiały szkoleniowe, a specjalnie dobrane ćwiczenia sytuacyjne pozwolą wprowadzić w życie nowe zasady obsługi klientów praktycznie od zaraz. Ukończenie zajęć poświadcza otrzymany certyfikat.
Zastanawiasz się nad stworzeniem własnego Call Center? Wiesz, że go potrzebujesz i chcesz dowiedzieć się, jak je zbudować? Dwudniowy program szczegółowo poprowadzi Cię przez wszystkie istotne etapy. Nie czekaj! Zgłoś się już dziś! Zapoznaj się z ofertą i wypełnij prosty formularz. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie, podamy dostępne terminy i dostarczymy informacje, które pozwolą Ci przygotować się do szkolenia.
MASZ PYTANIA? - KLIKNIJ: NATYCHMIAST ODDZWANIAMY Najbliższy termin: Gdynia, sierpień 2013
Zgłoszenia: do 1 sierpnia 2013
Cena: 950 zł netto/osobę (1168,50 zł brutto)
ZGŁOSZENIE Prowadząca
Beata Nawrat, Ekspertka
ClientService o wieloletnim doświadczeniu w zakresie Call Center, direct marketing, sales support i szkoleń. W swej karierze zawodowej piastowała m.in. stanowisko Prezesa Zarządu Call Connect Sp.z o.o., zajmowała się też business development, sprzedażą i marketingiem w Databroker S.A., pracowała jako Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży Arteria S.A. Posiada wiedzę i praktykę doradczo-wdrożeniową w zakresie usług wspierających sprzedaż (Direct Point Sp. z o.o.). Biegła w analizie rynków dla usług firmy, w opracowaniu nowoczesnych modeli biznesowych oraz strategii budowania i utrzymania dobrych relacji partnerów biznesowych z klientami. Absolwentka MBA w Akademii im. Leona Koźmińskiego.