glowna co to jest kontakt

Powiadomienia o terminach szkoleń

Chcesz wiedzieć o następnych terminach szkoleń oraz specjalnych ofertach last minute? Zostaw nam swój e-mail:
Zobacz jak wyglądały poprzednie edycje szkoleń w TELEAKADEMII:
   
zobacz więcej

Szkolenia > Firmowe Call Center rozwoj biznesu

Firmowe Call Center rozwoj biznesu

Szkolenie identyfikuje zalety posiadania działu Call Center, odkrywa szanse rozwoju firmy i przeprowadza uczestników przez wszystkie etapy rozwijania efektywnego Call Center. Wiedza ze szkolenia pomoże w świadomym rozwijaniu możliwości firmowego Call Center, nadania mu odpowiedniego kierunku i formy.

szkolenie

Jak rozwijać sprawne Call Center?

Jakie korzyści niesie firmowe Call Center? Jak pozyskać nowych klientów? Jak podnieść jakość relacji z obecnymi?


Szkolenie pokazuje, jak rozwinąć sprawne Call Center. Odpowiada na pytanie, dlaczego dział CC okazuje się często niezbędny w firmie. Identyfikuje zalety i szanse rozwoju, które przynosi dobrze zorganizowany zespół CC.

Kto powinien wziąć udział w szkoleniu:
  • przedstawiciele firm, które rozważają uruchomienie wewnętrznego Call Center
  • pracownicy firm, które poszukują nowych sposobów podniesienia jakości obsługi klienta
  • firmy działające na rynku masowym (mające klientów indywidualnych i biznesowych)
  • osoby zajmujące się marketingiem, sprzedażą, obsługą klienta
  • kadra zarządzająca i właściciele firm
Nauczysz się:
  • budować Call Center we własnej firmie
  • jak podnieść wzrost zadowolenia klienta z jakości obsługi
  • uszczelnić procesów sprzedażowych
  • jak pozyskać nowych klientów
Podczas zajęć otrzymasz:
  • drukowane materiały szkoleniowe
  • kupon rabatowy na kolejne szkolenia w TELEAKADEMII
  • imienny certyfikat TELEAKADEMII
MASZ PYTANIA? - KLIKNIJ:
NATYCHMIAST ODDZWANIAMY

Najbliższy termin: Gdynia, sierpień 2013
Zgłoszenia: do 1 sierpnia 2013
Cena: 950 zł netto/osobę (1168,50 zł brutto)

ZGŁOSZENIE

Szkolenia TELEAKADEMII odbywają się w nowoczesnym ośrodku szkoleniowym Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Gdyni. Nasze szkolenia to doskonałe środki techniczne, materiały edukacyjne, rzeczowe informacje i przede wszystkim ćwiczenia praktyczne.

Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje osobiste materiały szkoleniowe, a specjalnie dobrane ćwiczenia sytuacyjne pozwolą wprowadzić w życie nowe zasady obsługi klientów praktycznie od zaraz. Ukończenie zajęć poświadcza otrzymany certyfikat.



PDF
Pobierz ofertę
(PDF, 157 kb)
Chcesz dowiedzieć się, jak zidentyfikować i skorzystać ze wszystkich możliwości firmowego Call Center? Chcesz sprawnie wprowadzić skuteczne rozwiązanie? Nie czekaj! Zgłoś się już dziś! Zapoznaj się z ofertą i wypełnij prosty formularz. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie, podamy dostępne terminy i dostarczymy informacje, które pozwolą Ci przygotować się do szkolenia.

MASZ PYTANIA? - KLIKNIJ:
NATYCHMIAST ODDZWANIAMY

Najbliższy termin: Gdynia, sierpień 2013
Zgłoszenia: do 1 sierpnia 2013
Cena: 950 zł netto/osobę (1168,50 zł brutto)

ZGŁOSZENIE



Prowadząca Beata Nawrat, Ekspertka ClientService o wieloletnim doświadczeniu w zakresie Call Center, direct marketing, sales support i szkoleń. W swej karierze zawodowej piastowała m.in. stanowisko Prezesa Zarządu Call Connect Sp.z o.o., zajmowała się też business development, sprzedażą i marketingiem w Databroker S.A., pracowała jako Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży Arteria S.A. Posiada wiedzę i praktykę doradczo-wdrożeniową w zakresie usług wspierających sprzedaż (Direct Point Sp. z o.o.). Biegła w analizie rynków dla usług firmy, w opracowaniu nowoczesnych modeli biznesowych oraz strategii budowania i utrzymania dobrych relacji partnerów biznesowych z klientami. Absolwentka MBA w Akademii im. Leona Koźmińskiego.