glowna co to jest kontakt

Powiadomienia o terminach szkoleń

Chcesz wiedzieć o następnych terminach szkoleń oraz specjalnych ofertach last minute? Zostaw nam swój e-mail:
Zobacz jak wyglądały poprzednie edycje szkoleń w TELEAKADEMII:
   
zobacz więcej

Szkolenia > Miary jakości w Call Center

Miary jakości w Call Center

Celem szkolenia jest nabycie takich umiejętności, które pozwolą na wypracowanie modelu systemu miar usprawniającego organizację pracy personelu Call Center, a zarazem podnoszącego wyniki sprzedaży i obsługi, przy ograniczeniu kosztów związanych z prowadzeniem działu CC. Temat Miar jakości w Call Center na szkoleniu jest szczegółowo omawiany, od podstaw poprzez różne scenariusze działania w przypadku sytuacji alarmowych. Dyskusja i ćwiczenia pozwolą Uczestnikom weryfikację nabytej wiedzy w praktyce, we własnym środowisku Call Center.

szkolenie

Jak działa Twój System miar jakości?

Czy zarządzanie Call Center sprawia Ci trudność? Chcesz poprawić organizację pracy personelu? Chcesz dowiedzieć się, jak podnieść jakość swej usługi i zwiększyć zyski?


Szkolenie z Miar jakości w Call Center pozwoli Tobie i Twym Pracownikom wymierzyć Wasz sukces!

Kto powinien wziąć udział w szkoleniu:
  • kadra zarządzająca Call Center
  • planiści i analitycy zajmujący się obszarem Call Center
  • specjaliści: odpowiedzialni za opracowywanie informacji zarządowych, zajmujący się zagadnieniami jakości i szkoleniami, projektujący raporty i kokpity managerskie, pracujących przy projektach BI i Data Mining (obszar Call Center)
Nauczysz się:
  • skutecznie zarządzać Call Center
  • wyznaczać cele dla Call Center
  • przeprowadzać audyty systemu miar
  • projektować nowe systemy miar
  • skutecznie wdrożyć system miar
  • podnieść jakość decyzji managerskich
  • łatwo zidentyfikować przyczyny problemów i optymalnych rozwiązań
Wymagania:
  • obsługa Excel
Otrzymasz:
  • drukowane materiały szkoleniowe
  • kupon rabatowy na kolejne szkolenia w TELEAKADEMII
  • imienny certyfikat TELEAKADEMII
MASZ PYTANIA? - KLIKNIJ:
NATYCHMIAST ODDZWANIAMY

Najbliższy termin: Gdynia, sierpień 2013
Zgłoszenia: do 1 sierpnia 2013
Cena: 1900 zł netto/osobę (2337,00 zł brutto)

ZGŁOSZENIE

Szkolenia TELEAKADEMII odbywają się w nowoczesnym ośrodku szkoleniowym Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Gdyni. Nasze szkolenia to doskonałe środki techniczne, materiały edukacyjne, rzeczowe informacje i przede wszystkim ćwiczenia praktyczne.

Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje osobiste materiały szkoleniowe, a specjalnie dobrane ćwiczenia sytuacyjne pozwolą wprowadzić w życie nowe zasady obsługi klientów praktycznie od zaraz. Ukończenie zajęć poświadcza otrzymany certyfikat.



PDF
Pobierz ofertę
(PDF, 157 kb)
Czujesz, że Twoje Call Center stać na więcej? Chcesz szybko i sprawnie identyfikować obszary godne uwagi i wprowadzić skuteczne rozwiązanie? Nie czekaj! Wymierz swój sukces! Zapoznaj się z ofertą i wypełnij prosty formularz. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie, podamy dostępne terminy i dostarczymy informacje, które pozwolą Ci przygotować się do szkolenia.

MASZ PYTANIA? - KLIKNIJ:
NATYCHMIAST ODDZWANIAMY

Najbliższy termin: Gdynia, sierpień 2013
Zgłoszenia: do 1 sierpnia 2013
Cena: 1900 zł netto/osobę (2337,00 zł brutto)

ZGŁOSZENIE



Prowadzący Michał Sawicki, trener działający w imię zasady „Work smart, not hard”. Jego metody nauczania mają na celu podniesienie kompetencji i efektywności Jego Słuchaczy. To doradca biznesowy specjalizujący się w organizacji Call Center. Jako Dyrektor Zarządzający firmą doradczą OtherWise, odpowiedzialny m.in. za obszar CRM, Contact Center oraz Sprzedaż i Obsługę Klienta.