glowna co to jest kontakt

Powiadomienia o terminach szkoleń

Chcesz wiedzieć o następnych terminach szkoleń oraz specjalnych ofertach last minute? Zostaw nam swój e-mail:
Zobacz jak wyglądały poprzednie edycje szkoleń w TELEAKADEMII:
   
zobacz więcej

Szkolenia > Model matematyczny Call Center

Model matematyczny Call Center

Celem szkolenia jest przekazanie kompleksowej wiedzy z tego zakresu, co pozwoli uczestnikom szkolenia na łatwą identyfikację pozytywnych i negatywnych zjawisk w ich działach Call Center, samodzielne podjęcie właściwych decyzji strategicznych i operacyjnych oraz stworzenie skutecznego dedykowanego modelu matematycznego Call Center w MS Excel. Uczestnik szkolenia zyska umiejętność analizy złożonych problemów własnego Call Center, trafność ich interpretacji i łatwość ich eliminacji.

szkolenie

Jaki jest wzór na sukces Call Center?

Czy zarządzanie Call Center sprawia Ci trudność? Chcesz poprawić organizację pracy personelu? Chcesz dowiedzieć się, jak podnieść jakość swej usługi i zwiększyć zyski?


Szkolenie z Modelu matematycznego w Call Center pomoże Ci w analizie sytuacji Twojego CC, zaprojektowania rozwiązania i samodzielnego wdrożenia!

Kto powinien wziąć udział w szkoleniu:
  • kadra zarządzająca działami Call Center
  • osoby odpowiedzialne za opracowanie informacji zarządczych
  • prognostycy ruchu i osoby zajmujące się obsadą Call Center
  • planiści i analitycy obszaru Call Center
Nauczysz się:
  • skutecznie zarządzać Call Center
  • wyznaczać cele dla Call Center
  • ograniczyć ryzyko w działaniu Call Center
  • łatwo identyfikować problemy i optymalne rozwiązania
  • podnieść jakość decyzji managerskich
  • łatwo określać koszty nowych projektów CC
  • tworzyć wiarygodny system raportowania
  • skutecznie prognozować
Wymagania:
  • obsługa Excel
Otrzymasz:
  • drukowane materiały szkoleniowe
  • kupon rabatowy na kolejne szkolenia w TELEAKADEMII
  • imienny certyfikat TELEAKADEMII
MASZ PYTANIA? - KLIKNIJ:
NATYCHMIAST ODDZWANIAMY

Najbliższy termin: Gdynia, sierpień 2013
Zgłoszenia: do 1 sierpnia 2013
Cena: 1900 zł netto/osobę (2337,00 zł brutto)

ZGŁOSZENIE

Szkolenia TELEAKADEMII odbywają się w nowoczesnym ośrodku szkoleniowym Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Gdyni. Nasze szkolenia to doskonałe środki techniczne, materiały edukacyjne, rzeczowe informacje i przede wszystkim ćwiczenia praktyczne.

Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje osobiste materiały szkoleniowe, a specjalnie dobrane ćwiczenia sytuacyjne pozwolą wprowadzić w życie nowe zasady obsługi klientów praktycznie od zaraz. Ukończenie zajęć poświadcza otrzymany certyfikat.



PDF
Pobierz ofertę
(PDF, 157 kb)
Czujesz, że Twoje Call Center stać na więcej? Chcesz szybko i sprawnie identyfikować obszary godne uwagi i wprowadzić skuteczne rozwiązanie? Nie czekaj! Stwórz idealny model matematyczny swego sukcesu! Zapoznaj się z ofertą i wypełnij prosty formularz. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie, podamy dostępne terminy i dostarczymy informacje, które pozwolą Ci przygotować się do szkolenia.

MASZ PYTANIA? - KLIKNIJ:
NATYCHMIAST ODDZWANIAMY

Najbliższy termin: Gdynia, sierpień 2013
Zgłoszenia: do 1 sierpnia 2013
Cena: 1900 zł netto/osobę (2337,00 zł brutto)

ZGŁOSZENIE



Prowadzący Michał Sawicki, trener działający w imię zasady „Work smart, not hard”. Jego metody nauczania mają na celu podniesienie kompetencji i efektywności Jego Słuchaczy. To doradca biznesowy specjalizujący się w organizacji Call Center. Jako Dyrektor Zarządzający firmą doradczą OtherWise, odpowiedzialny m.in. za obszar CRM, Contact Center oraz Sprzedaż i Obsługę Klienta.