Celem szkolenia jest przekazanie kompleksowej wiedzy z tego zakresu, co pozwoli uczestnikom szkolenia na łatwą identyfikację pozytywnych i negatywnych zjawisk w ich działach Call Center, samodzielne podjęcie właściwych decyzji strategicznych i operacyjnych oraz stworzenie skutecznego dedykowanego modelu matematycznego Call Center w MS Excel. Uczestnik szkolenia zyska umiejętność analizy złożonych problemów własnego Call Center, trafność ich interpretacji i łatwość ich eliminacji.
Jaki jest wzór na sukces Call Center?
Czy zarządzanie Call Center sprawia Ci trudność? Chcesz poprawić organizację pracy personelu? Chcesz dowiedzieć się, jak podnieść jakość swej usługi i zwiększyć zyski?

Szkolenie z Modelu matematycznego w Call Center pomoże Ci w analizie sytuacji Twojego CC, zaprojektowania rozwiązania i samodzielnego wdrożenia!
Kto powinien wziąć udział w szkoleniu: - kadra zarządzająca działami Call Center
- osoby odpowiedzialne za opracowanie informacji zarządczych
- prognostycy ruchu i osoby zajmujące się obsadą Call Center
- planiści i analitycy obszaru Call Center
Nauczysz się: - skutecznie zarządzać Call Center
- wyznaczać cele dla Call Center
- ograniczyć ryzyko w działaniu Call Center
- łatwo identyfikować problemy i optymalne rozwiązania
- podnieść jakość decyzji managerskich
- łatwo określać koszty nowych projektów CC
- tworzyć wiarygodny system raportowania
- skutecznie prognozować
Wymagania: Otrzymasz: - drukowane materiały szkoleniowe
- kupon rabatowy na kolejne szkolenia w TELEAKADEMII
- imienny certyfikat TELEAKADEMII
MASZ PYTANIA? - KLIKNIJ: NATYCHMIAST ODDZWANIAMY Najbliższy termin: Gdynia, sierpień 2013
Zgłoszenia: do 1 sierpnia 2013
Cena: 1900 zł netto/osobę (2337,00 zł brutto)
ZGŁOSZENIE Szkolenia TELEAKADEMII odbywają się w nowoczesnym ośrodku szkoleniowym Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Gdyni. Nasze szkolenia to doskonałe środki techniczne, materiały edukacyjne, rzeczowe informacje i przede wszystkim ćwiczenia praktyczne.
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje osobiste materiały szkoleniowe, a specjalnie dobrane ćwiczenia sytuacyjne pozwolą wprowadzić w życie nowe zasady obsługi klientów praktycznie od zaraz. Ukończenie zajęć poświadcza otrzymany certyfikat.
Czujesz, że Twoje Call Center stać na więcej? Chcesz szybko i sprawnie identyfikować obszary godne uwagi i wprowadzić skuteczne rozwiązanie? Nie czekaj! Stwórz idealny model matematyczny swego sukcesu! Zapoznaj się z ofertą i wypełnij prosty formularz. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie, podamy dostępne terminy i dostarczymy informacje, które pozwolą Ci przygotować się do szkolenia.
MASZ PYTANIA? - KLIKNIJ: NATYCHMIAST ODDZWANIAMY Najbliższy termin: Gdynia, sierpień 2013
Zgłoszenia: do 1 sierpnia 2013
Cena: 1900 zł netto/osobę (2337,00 zł brutto)
ZGŁOSZENIE Prowadzący
Michał Sawicki, trener działający w imię zasady „Work smart, not hard”. Jego metody nauczania mają na celu podniesienie kompetencji i efektywności Jego Słuchaczy. To doradca biznesowy specjalizujący się w organizacji Call Center. Jako Dyrektor Zarządzający firmą doradczą
OtherWise, odpowiedzialny m.in. za obszar CRM, Contact Center oraz Sprzedaż i Obsługę Klienta.