Szkolenie, które na zawsze zmieni obraz telefonii w Twojej firmie! To nie tylko trening intuicyjnego i biegłego posługiwania się aparatami IP, ale również nowoczesne i przyjazne klientowi komunikowanie się.
Czy masz już w firmie ustalone zasady obsługi klientów?
Czy pracownicy w Twojej firmie przedstawiają się imieniem, nazwiskiem i nazwą firmy? A czy wiedzą jak błyskawicznie przekierować połączenie na inne stanowisko? A czy wiadomo co zrobić gdy trafimy na telefon od wyjątkowo zdenerwowanego klienta?
To szkolenie jest niezbędne, jeśli tak na prawdę w Twojej firmie nie ma określonego standardu telefonicznej obsługi klienta. To szkolenie jest szczególnie przydatne zaraz po wdrożeniu
IP PBX, gdzie połączenie efektywnej technologii z przyjazną i kompetentną obsługą daje olbrzymi skok jakości kontaktów z klientami i kontrahentami.
Kto powinien wziąć udział w szkoleniu: - pracownicy firm, w których wdrożono IP PBX
- pracownicy którzy mają bezpośredni telefoniczny kontakt z klientami
- wszyscy pracownicy firmy, których narzędziem pracy jest telefon
- kierownicy zespołów, aby potrafili kontrolować jakość pracy swoich pracowników
- kierownicy techniczni, aby byli przygotowani do szkolenia pracowników w obsłudze systemów IP
Nauczysz się: - technicznej obsługi aparatów IP
- umiejętności przekazywania i odbierania połączeń
- kreatywnego korzystania z funkcji IP PBX
- planowania rozmowy i robienia notatek
- podawania i uzyskiwania konkretnych informacji
- panowania nad emocjami i swoim głosem
- rozwiązywania trudnych sytuacji
- świadomego dbania o dobry wizerunek firmy
Otrzymasz: - materiały szkoleniowe
- imienny certyfikat TELEAKADEMII
Szkolenia TELEAKADEMII odbywają się w nowoczesnym ośrodku szkoleniowym Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Gdyni.
Szkolenie może też odbyć się w Twojej firmie! Nasze szkolenia to środki techniczne, materiały edukacyjne, rzeczowe informacje i przede wszystkim ćwiczenia praktyczne.

Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje osobiste materiały szkoleniowe, a specjalnie dobrane ćwiczenia sytuacyjne pozwolą wprowadzić w życie nowe zasady obsługi klientów praktycznie od zaraz.
Po zakończeniu części praktycznej szkolenia odbywa się krótki test, po którym Twoje nowe umiejętności potwierdzimy imiennym certyfikatem.

Dla osób spoza trójmiasta rezerwujemy HOTEL, gdzie w miłej atmosferze można odpocząć i zrelaksować się po zajęciach w TELEAKADEMII.
ZOBACZ HOTEL
Tylko pomyśl! Tylko jeden dzień wystarczy żeby opanować obsługę firmowej telefonii IP i krok po kroku zrozumieć istotę skutecznej komunikacji telefonicznej.
Na czym polega zamówienie szkolenia? Na początku wystarczy, że poświęcisz chwilę i wypełnisz formularz zgłoszeniowy, a my niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą by poinformować Cię o dostępnych terminach. Otrzymasz również szczegółowe instrukcje, które pozwolą natychmiast przygotować się do tego niezwykłego szkolenia.
Prowadzący
Łukasz Giermek jest znanym w środowisku integratorów systemów VoIP ekspertem, który nie tylko wyjaśni tematy szkolenia, ale również podzieli się swoimi doświadczeniami i odpowie na każde pytanie związane z komunikacją głosową i możliwościami IP PBX. Skorzystaj z rad eksperta!
| Plan dnia przewiduje 7,5 godziny wykładów (5 bloków wykładowych × 90 minut), 3 przerwy na kawę × 15 minut oraz przerwę na obiad (30 minut). Obiad przygotuje i dostarczy na miejsce szkolenia firma cateringowa. |
08.00 – 08.15 | rejestracja uczestników, rozdanie materiałów szkoleniowych |
08.15 – 09.45 | I część merytoryczna Funkcje aparatów IP |
09.45 – 10.00 | przerwa W trakcie przerw - kawa i napoje |
10.00 – 11.30 | II część merytoryczna Kierowanie połączeń w IP PBX |
11.30 – 11.45 | przerwa |
11.45 – 13.15 | III część merytoryczna Komunikacja głosowa |
13.15 – 13.45 | obiad (na miejscu) Obiad przygotowuje i dostarcza firma cateringowa |
13.45 – 15.15 | IV część merytoryczna Ćwiczenia praktyczne |
15.15 – 15.30 | przerwa |
15.30 – 17.00 | V część merytoryczna Dyskusja. Pytania. Zakończenie szkolenia |