glowna co to jest kontakt

Polecają nas:

W kierunku przyszłości

"Dobre szkolenia dla wszystkich, którzy myślą o przyszłości w branży telekomunikacyjnej."

Andrzej Mazurkiewicz
Specjalista, MPHG S.A.

TELEAKADEMIA jest OK!

"Szkolenie prowadzi prawdziwy specjalista od VoIP ze sporym doświadczeniem praktycznym. Miła atmosfera na zajęciach i skuteczna metoda przekazywania wiedzy."

Piotr Buchcik, Specjalista ds. serwisu, OK-B!

Szkolenia na 5

"W skali od 1 do 5 oceniam szkolenie w TELEAKADEMII na 5. Zamierzam stosować tą wiedzę w pracy administratora sieci firmowej."

Grzegorz Chłopek
Specjalista IT, NOMI SA

Powiadomienia o terminach szkoleń

Chcesz wiedzieć o następnych terminach szkoleń oraz specjalnych ofertach last minute? Zostaw nam swój e-mail:
Zobacz jak wyglądały poprzednie edycje szkoleń w TELEAKADEMII:
   
zobacz więcej

Szkolenia > Obsługa aparatów IP i zasady komunikacji

Obsługa aparatów IP i zasady komunikacji

Szkolenie, które na zawsze zmieni obraz telefonii w Twojej firmie! To nie tylko trening intuicyjnego i biegłego posługiwania się aparatami IP, ale również nowoczesne i przyjazne klientowi komunikowanie się.

szkolenie

Czy masz już w firmie ustalone zasady obsługi klientów?

Czy pracownicy w Twojej firmie przedstawiają się imieniem, nazwiskiem i nazwą firmy? A czy wiedzą jak błyskawicznie przekierować połączenie na inne stanowisko? A czy wiadomo co zrobić gdy trafimy na telefon od wyjątkowo zdenerwowanego klienta?
To szkolenie jest niezbędne, jeśli tak na prawdę w Twojej firmie nie ma określonego standardu telefonicznej obsługi klienta. To szkolenie jest szczególnie przydatne zaraz po wdrożeniu IP PBX, gdzie połączenie efektywnej technologii z przyjazną i kompetentną obsługą daje olbrzymi skok jakości kontaktów z klientami i kontrahentami.

Kto powinien wziąć udział w szkoleniu:
  • pracownicy firm, w których wdrożono IP PBX
  • pracownicy którzy mają bezpośredni telefoniczny kontakt z klientami
  • wszyscy pracownicy firmy, których narzędziem pracy jest telefon
  • kierownicy zespołów, aby potrafili kontrolować jakość pracy swoich pracowników
  • kierownicy techniczni, aby byli przygotowani do szkolenia pracowników w obsłudze systemów IP

Nauczysz się:
  • technicznej obsługi aparatów IP
  • umiejętności przekazywania i odbierania połączeń
  • kreatywnego korzystania z funkcji IP PBX
  • planowania rozmowy i robienia notatek
  • podawania i uzyskiwania konkretnych informacji
  • panowania nad emocjami i swoim głosem
  • rozwiązywania trudnych sytuacji
  • świadomego dbania o dobry wizerunek firmy
Otrzymasz:
  • materiały szkoleniowe
  • imienny certyfikat TELEAKADEMII
ZAMÓW OFERTĘ SZKOLENIA

Szkolenia TELEAKADEMII odbywają się w nowoczesnym ośrodku szkoleniowym Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Gdyni. Szkolenie może też odbyć się w Twojej firmie! Nasze szkolenia to środki techniczne, materiały edukacyjne, rzeczowe informacje i przede wszystkim ćwiczenia praktyczne.

Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje osobiste materiały szkoleniowe, a specjalnie dobrane ćwiczenia sytuacyjne pozwolą wprowadzić w życie nowe zasady obsługi klientów praktycznie od zaraz.
Po zakończeniu części praktycznej szkolenia odbywa się krótki test, po którym Twoje nowe umiejętności potwierdzimy imiennym certyfikatem.


Dla osób spoza trójmiasta rezerwujemy HOTEL, gdzie w miłej atmosferze można odpocząć i zrelaksować się po zajęciach w TELEAKADEMII.

ZOBACZ HOTEL

Tylko pomyśl! Tylko jeden dzień wystarczy żeby opanować obsługę firmowej telefonii IP i krok po kroku zrozumieć istotę skutecznej komunikacji telefonicznej. Na czym polega zamówienie szkolenia? Na początku wystarczy, że poświęcisz chwilę i wypełnisz formularz zgłoszeniowy, a my niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą by poinformować Cię o dostępnych terminach. Otrzymasz również szczegółowe instrukcje, które pozwolą natychmiast przygotować się do tego niezwykłego szkolenia.

ZAMÓW OFERTĘ SZKOLENIA

Prowadzący Łukasz Giermek jest znanym w środowisku integratorów systemów VoIP ekspertem, który nie tylko wyjaśni tematy szkolenia, ale również podzieli się swoimi doświadczeniami i odpowie na każde pytanie związane z komunikacją głosową i możliwościami IP PBX. Skorzystaj z rad eksperta!


Agenda:
Plan dnia przewiduje 7,5 godziny wykładów (5 bloków wykładowych × 90 minut), 3 przerwy na kawę × 15 minut oraz przerwę na obiad (30 minut). Obiad przygotuje i dostarczy na miejsce szkolenia firma cateringowa.
08.00 – 08.15rejestracja uczestników, rozdanie materiałów szkoleniowych
08.15 – 09.45I część merytoryczna
Funkcje aparatów IP
09.45 – 10.00przerwa
W trakcie przerw - kawa i napoje
10.00 – 11.30II część merytoryczna
Kierowanie połączeń w IP PBX
11.30 – 11.45przerwa
11.45 – 13.15III część merytoryczna
Komunikacja głosowa
13.15 – 13.45obiad (na miejscu)
Obiad przygotowuje i dostarcza firma cateringowa
13.45 – 15.15IV część merytoryczna
Ćwiczenia praktyczne
15.15 – 15.30przerwa
15.30 – 17.00V część merytoryczna
Dyskusja. Pytania. Zakończenie szkolenia