glowna co to jest kontakt

Dr Marian J. Kostecki

Dyrektor Generalny MasterPlan. Doktor socjologii. Przez 10 lat pracował w Polskiej Akademii Nauk jako badacz organizacji, a przez kolejne 10 lat wykładał na amerykańskich uniwersytetach (m.in. w SUNY-Albany, University of Virginia, Oregon State University, Stanford University). Od lutego 2005, prezes Stowarzyszenia Managerów Call Center. Jest autorem Poradnika Telemarketera, Telefonicznej rozmowy handlowej oraz Efektywności i skuteczności w Call Center.

Beata Nawrat

Ekspertka ClientService o wieloletnim doświadczeniu w zakresie call center, direct marketing, sales support i szkoleń. W swej karierze zawodowej piastowała m.in. stanowisko Prezesa Zarządu Call Connect Sp.z o.o., zajmowała się też business development, sprzedażą i marketingiem w Databroker S.A., pracowała jako Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży Arteria S.A. Posiada wiedzę i praktykę doradczo-wdrożeniową w zakresie usług wspierających sprzedaż (Direct Point Sp. z o.o.). Biegła w analizie rynków dla usług firmy, w opracowaniu nowoczesnych modeli biznesowych oraz strategii budowania i utrzymania dobrych relacji partnerów biznesowych z Klientami. Absolwentka MBA w Akademii im. Leona Koźmińskiego.

Michał Sawicki

Absolwent Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej ze specjalizacją Zarządzanie i Systemy Informatyczne. Jego zadaniem jest ulepszanie procesów biznesowych i wykorzystanie systemów informatycznych w przedsiębiorstwach. Dba o to, by Klienci podnosili efektywność swego biznesu przy pomocy właściwych narzędzi, realizując odpowiednie procesy. To również doradca biznesowy, specjalizujący się w organizacji call center. Od 2009 roku Dyrektor Zarządzający firmą doradczą otherWise, odpowiedzialny m.in. za obszar CRM, contact center oraz Sprzedaż i Obsługę Klienta.

Łukasz Giermek

Łukasz Giermek, członek kadry managerskiej Master Telecom, znany w środowisku integratorów systemów VoIP ekspert, szkoleniowiec ceniony za łatwość przekazywania wiedzy i doświadczenia z zakresu komunikacji głosowej i możliwości IP PBX / Call Center. Autor programów szkoleniowych dla administratorów VoIP, sieci firmowych z IP PBX, programistów głosowych aplikacji usługowych, instalatorów, techników i inżynierów, projektantów działów rozwojowych. Trener studentów aspirujących do pracy w firmach operatorskich. Nadzorował opracowanie czterech dużych systemów operatorskich oraz wdrożenia wielu systemów firmowych. Absolwent Politechniki Gdańskiej na kierunku Telekomunikacja o specjalności Systemy i Sieci Telekomunikacyjne, wciąż podnoszący swoje kwalifikacje.